Home Noutăţi

Program de Doctorat în Fiscalitatea Internațională a Întreprinderilor (DIBT)

parteneriat al Universității de Economie și Afaceri (WU) din Viena și al Institutului pentru Fiscalitate Austriacă și Internațională

Programul Doctoral în Fiscalitatea Internațională a Întreprinderilor (DIBT) intră în cel de-al 6-lea său an. Acesta este un program de doctorat de 3 ani care se desfășoară doar în limba engleză, deschis tuturor studenților excepționali din întreaga lume care sunt interesați să urmeze o educație doctorală de excelență care să îi ajute să se pregătească în cercetarea din domeniul fiscalității întreprinderilor internaționale.

Programul de doctorat cuprinde cursuri interdisciplinare de înaltă calitate pentru absolvenții din domeniul fiscalității internaționale, incluzând și combinând discipline din finanțele publice, legislație fiscală internațională și gestiune fiscală transfrontalieră. Deși studenții își vor scrie tezele de doctorat în disciplina aleasă (legislație, afaceri, finanțe publice, psihologie economică), aceștia vor fi expuși unor intense dezbateri interdisciplinare pe parcursul șederii lor la Viena.

 
Adunarea generală a membrilor Filialei Braşov

INVITAȚIE

Adunarea generală a membrilor Filialei Braşov

 

În ziua de 19.02.2016, ora 13.00 la  Aula Universității Transilvania va avea loc Adunarea generală a membrilor Filialei Braşov a Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România cu următoarea ordine de zi:

  1. Raportul Consiliului filialei privind activitatea desfăşurată în anul trecut; Realizarea programului de activitate pe anul trecut, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de acte normative sau hotărâri ale organelor superioare ale Corpului; Executia bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul trecut; Raportul cenzorului asupra gestiunii filialei la 31 decembrie a anului trecut; Raportul Comisiei de disciplină privind activitatea desfăşurată în anul trecut;

  2. Aprobarea Programului de activitate pe anul in curs;

  3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul in curs;

  4. Aprobarea listei experţilor contabili de onoare şi a contabililor autorizaţi de onoare;

  5. Desemnarea reprezentanţilor la Conferinţa Naţională conform normativelor stabilite;

  6. Aprobarea listei cabinetelor propuse pentru a fi supuse auditului în anul următor.

  7. Alegeri: alegeri pentru reînnoirea a jumătate din numărul membrilor Consiliului filialei; alegerea Comisiei de disciplină, alegerea Comisiei de cenzori.

II. Potrivit Regulamentului de organizare şi funcţionare, republicat, membrii Corpului care au dreptul de a fi aleşi, pot face “Declaraţii de candidatură” pentru un loc de titular sau de supleant la una din categoriile profesionale de care aparţin, expert contabil sau contabil autorizat.

Declaraţiile de candidatură” pentru un loc de consilier, fie în Consiliul Superior, fie în Consiliul filialei, se vor trimite filialei C.E.C.C.A.R Braşov prin recomandată cu aviz de primire astfel încât acestea să fie primite până la data de 25 ianuarie a.c. (cele primite după această dată nu se vor lua în considerare, pentru tardivitate).

Modelele de declaraţie de candidatură se pot ridica de la sediul filialei Corpului, str. Roşiorilor nr. 34 , oraşul  Braşov , telefon 0268/510.848. 

C.E.C.C.A.R. Filiala Brașov

 

Declaraţie de candidatură pentru Consiliul filialei sau Consiliul Superior

 

 

 


 
Raport anual de activitate on-line

În vederea asigurării pentru membrii CECCAR facilitatea de a completa on-line Raportul anual de activitate, a fost dezvoltată şi implementată în acest scop o aplicaţie care poate fi accesată prin internet, utilizând un browser web.

Această facilitate este prima dintr-o serie de măsuri menite să simplifice procesul de obţinere a vizei de exercitare a profesiei.

În afară de facilitatea completării on-line a Raportului anual de activitate, membrii au posibilitatea consultării fişei personale, astfel că în orice moment se poate cunoaşte statutul în cadrul Corpului, atât personal cât şi al societăţii, după caz.

Legat de aceste facilităţi membrii pot solicita informaţii suplimentare la filiala de domiciliu sau prin e-mail.

Pentru crearea unui cont în aplicaţie astfel încât să puteţi accesa fişa personală şi completa Raportul anual de activitate, vă rugăm să urmaţi unul din următorii paşi:

1. Solicitaţi personal la filiala CECCAR de domiciliu datele de autentificare (username şi parolă); este nevoie să aveţi asupra dumneavoastră cartea de identitate sau carnetul de membru pentru identificare

sau

2. Trimiteţi pe adresa evidentamembri@cecaro.ro un mail cu subiectul: „Solicitare creare cont” la care ataşaţi o copie după cartea de identitate şi carnetul de membru; adresa de mail de pe care trimiteţi solicitarea trebuie să fie obligatoriu personală şi să aveţi acces la ea. În cel mai scurt timp veţi primi pe adresa de mail datele de autentificare în aplicaţie (verificaţi periodic şi directorul Spam sau Junk). Pentru orice problemă legată de accesarea contului trimiteţi întrebările dumneavoastră pe adresa de mail mai sus menţionată sau la filiala de domiciliu

Odată creat contul veţi primi pe adresa de mail personală informaţii suplimentare privind modul de utilizare al aplicaţiei şi de completare a Raportului anual de activitate.

 
Întâlnire de lucru cu reprezentanţii Casei de Pensii Braşov

Filiala C.E.C.C.A.R. Braşov organizează în data de 05 octombrie 2015 ora 14.00, în sala de cursuri a filialei "Emanoil Ioan Nechifor", un seminar cu tema: Noutăţile legislative şi stadiul aplicării acestora în domeniul sistemului public de pensii. Moderatorul întâlnirii va fi doamna Delia STANCIU, consilier Casa de Pensii Braşov.

Vor fi abordate subiecte legate de:
-Legea nr. 186/2014
-Legea nr. 155/2015
pentru modificarea Legii nr. 263/ 2010 privind sistemul unitar de pensii publice
-Legea nr. 130/2015
-Legea nr. 83/ 2015

-Legii nr. 143/2014

- întrebări, răspunsuri, dezbateri

Pentru o bună organizare şi desfăşurare a întâlnirii de lucru, vă rugăm să confirmaţi participarea dumneavostră pe adresa de email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

 
Invitaţie Ziua Naţională a Contabilului Român 21 septembrie 2015

Prilej de aniversare pentru toţi profesioniştii contabili din România, membri ai C.E.C.C.A.R. sau angajaţi în diverse ramuri ale economiei cu toţii vor sărbători în 21 septembrie a.c. cea de-a XI-a ediţie a Zilei Naţionale a Contabilului Român.

Evenimentul este sărbătorit în mod unitar în toată ţara sub patronajul filialelor C.E.C.C.A.R. pentru promovarea imaginii, intereselor şi rolului contabilului într-o economie de piaţã concurenţialã. Sunt aşteptaţi alături de membrii C.E.C.C.A.R. beneficiarii serviciilor lor, directori economici, directori financiari, contabili şefi sau responsabili cu activităţile comerciale, precum şi invitaţi de seamă din instituţiile publice.

Cu această ocazie se vor acorda diplome/distincţii societăţilor de expertiză contabilă şi contabilitate membre C.E.C.C.A.R. nominalizate în Topul local al celor mai bune societăţi.

Vă aşteptăm cu drag să fiţi alături de noi începând cu ora 15:00(PM), într-un cadru festiv la Sergiana Center Braşov, bld. Mihail Kogălniceanu nr. 15.

Cu deosebită consideraţie,

Conducerea filialei CECCAR Braşov         

 
« StartPrev41424344454647484950NextEnd »

Page 45 of 53

Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.