Home Noutăţi

ANAF a actualizat Ghidul caselor de marcat

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a actualizat, pe site-ul instituției, Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum şi la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare – în etapa preoperaționalizare Registru. Potrivit unui comunicat publicat de instituție, acest ghid este disponibil pe site-ul Agenției la secțiunile Asistențã contribuabili (rubrica Ghiduri curente) și Servicii on-line (rubrica Aparate electronice de marcat fiscale).

„Ghidul a fost completat prin introducerea unui subcapitol unde se regăseşte exemplificată modalitatea de accesare a serviciului Spaţiul Privat Virtual pentru transmiterea Formularului C801, din cadrul secţiunii Depunere Declaraţii”, se specifică în comunicat. Potrivit aceluiași document, au fost introduse clarificări privind fiscalizarea aparatelor de marcat electronice fiscale, precum şi precizări referitoare la aparatele de marcat electronice fiscale adaptate.

 
In atenţia candidaţilor la examenul de acces la stagiu din zilele de 06 octombrie şi 13 octombrie 2018.
LOCAŢIE EXAMEN:

Sala S II 1 din Corpul „S” al Facultății de Silvicultură și Exploatări Forestiere al Universității Transilvania

Str. Șirul Ludwig Van Beethoven , nr. 1, vis-à-vis de Maternitatea Brașov                             

Accesul în sălile de examen va fi permis între orele 10.15 – 10.45

Examenul va începe la ora 11.00 După această oră nu se va mai permite accesul niciunei persoane!

La intrarea în săli candidaţii vor prezenta obligatoriu C.I. / B.I.

 

Probele de examinare şi durata examenului din data de 06 octombrie 2018:

I . EXPERŢI CONTABILI și CONTABILI AUTORIZAŢI

SÂMBĂTĂ 06 octombrie 2018 - proba scrisă cu subiecte din disciplinele: Contabilitate, Fiscalitate și Drept, cu o durată de 3 ore

II. Absolvenţii programelor de masterat vor susţine examenul/examenele de diferenţă la disciplinele aferente, respectiv Contabilitate, Fiscalitate şi Drept Durata examenelor este proporţională cu numărul de discipline

 
Noi luări de poziție cu privire la impozitarea economiei digitale

Marți, 9 octombrie a.c., deputații din Comisia ECON din Parlamentul European au prezentat două rapoarte preliminare referitoare la impozitarea economiei digitale.

Deputatul european Dariusz Rosati (PPE, Polonia), raportorul propunerii de impozitare corporativă a prezenței digitale semnificative, numită și soluția globală, sprijină abordarea adoptată de Comisie care poate servi drept bază la nivel internațional. Raportul nu aduce modificări substanțiale propunerii, dar Rosati a subliniat necesitatea de a clarifica unele dintre definițiile incluse în propunere și crearea unui mecanism care să verifice dacă directiva va fi aplicată în mod corespunzător în toate statele membre.

 
Principalele subiecte din buletinul de știri ETAF din 8 octombrie: Parlamentul European aprobă cea mai mare parte a reformei sistemului TVA propusă de Comisie. Susținerea ICRICT pentru propunerea Comisiei Europene de impozitare corporativă

European Tax Adviser Federation (ETAF) a publicat buletinul de știri din 8 octombrie. Principalele subiecte din această săptămână sunt:

Parlamentul European aprobă propunerile Comisiei cu privire la TVA

În cadrul sesiunii plenare a Parlamentului European de la Strasbourg din 3 octombrie a.c., eurodeputații au adoptat trei rapoarte preliminare referitoare la sistemul TVA. Raportul lui Jeppe Kofod (S&D, Danemarca) cu privire la armonizarea și simplificarea anumitor reguli, printre care și instituirea unui mecanism de soluționare a litigiilor în materie de TVA, până la cel târziu 1 iunie 2020, a fost adoptat cu o largă majoritate. De asemenea, o largă majoritate a adoptat raportul eurodeputatului Tibor Szanyi (S&D, Ungaria), al cărui scop este stabilirea unui sistem clar cu privire la taxa pe valoare adăugată, propunând o limită inferioară de 15% și o limită superioară de 25%. Nu în ultimul rând, Parlamentul European a adoptat raportul eurodeputatei Sirpa Pietikäinen (PPE, Finlanda) privind mecanismul opțional de taxare inversă și mecanismul de avertizare timpurie pentru a semnala frauda în materie de TVA.

 
Cele mai mari provocări ale profesiei contabile și viitorul acesteia, dezbătute la cea de-a XXII-a ediție a Congresului profesiei contabile din România. Noua identitate vizuală a CECCAR

Gândirea integrată, globalizarea și tehnologia, cele trei mari provocări cu care se confruntă profesia contabilă, și viitorul pe care acestea îl conturează profesiei au fost discutate de specialiști la cea de-a XXII-a ediție a Congresului profesiei contabile din România, eveniment organizat de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România la Palatul Parlamentului, în perioada 28-29 septembrie.

Mesaje de salut și de apreciere la adresa profesiei contabile și a experților contabili și contabililor autorizați au fost transmise de președintele României, Klaus Iohannis, Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei române, Eugen Orlando Teodorovici – ministrul Finanțelor Publice, Ștefan Mihu – vicepreședinte al Comisiei pentru buget, finanțe, activitate bancară și piață de capital din Senatul României, Vasile Cocoș – membru în Comisia pentru buget, finanțe și bănci din Camera Deputaților, Dantes Nicolae Bratu – inspector general de stat la Inspecția Muncii, Cristiana Doina Tudor – președintele Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar (ASPAAS), George Constantin Păunescu – președintele Uniunii Generale a Industriașilor din România (UGIR), Florin Jianu – președintele Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), Rachel Grimes – președintele International Federation of Accountants (IFAC); Gheorghe Florea – președintele Uniunii Naționale a Barourilor din România (UNBR), Eugen Dragoș Doroș – prim-vicepreședinte al Camerei Consultanților Fiscali (CCF).

 
« StartPrev12345678910NextEnd »

Page 2 of 46

Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.